Data dodania: 16/04/2009
Od lipca 2010 roku, kiedy zakończy się budowa nowego fragmentu ul. Krańcowej, kierowcy nie będą musieli skręcać z ul. Krańcowej w wąziutką uliczkę Długą, by przez Pawią, lub ulice Wyzwolenia i Mickiewicza dojechać do ul. Kunickiego. To obecnie największa inwestycja drogowa realizowana przez miasto. Roboty zaczęły się dokładnie 1 grudnia zeszłego roku. - To będzie trasa takiej jakości, jak oddany do użytku w zeszłym roku nowy fragment ul. Jana Pawła II, czyli będą dwa pasy ruchu - zapowiada Marek Młynarczyk, zastępca dyrektora wydziału inwestycji ratusza. Prace potrwają do końca lipca 2010 roku, bo trzeba wykonać przejście ulicy przez Czerniejówkę, a także przez ulicę Robotniczą - mówi Młynarczyk. Dla ulicy Robotniczej będzie wykonany tunel podobny do tego, jakim biegnie ul. Północna pod wiaduktem Poniatowskiego. Czerniejówka również będzie płynąć w tunelu pod Krańcową. Przedłużenie Krańcowej będzie kosztować miasto łącznie 53 miliony złotych.