Data dodania: 06/06/2024

Fundusz inwestycyjny Falcon Investment Management – nowy właściciel Parku Handlowego Kłodzko – planuje jego rozbudowę. Obiekt dołączy do sieci OTO Parki i powiększy się o dodatkowe 1650 mkw. w dwóch budynkach.

Park Handlowy Kłodzko będzie częścią sieci OTO Parki, przejdzie też rozbudowę

– Nabycie PH Kłodzko od firmy P. A. Nova było przemyślaną decyzją. Zyskaliśmy kolejny świetnie funkcjonujący i lubiany park handlowy z potencjałem na powiększenie i uzupełnienie oferty handlowej – mówi Piotr Piechocki, prezes zarządu Falcon Investment Management.

 Pełen dostęp do informacji o inwestycjach, nowe zlecenia w budownictwie. Wypróbuj bez zobowiązań >>  

Wcześniej jednak nowy projekt firmy przejdzie rebranding i dołączy do rodziny OTO Parków – marki parków handlowych Falcon Investment Management. –  Równolegle do planowanej zmiany szyldu rozpoczynamy we współpracy z P. A. Nova procesy formalno-prawne związane z uzyskiwaniem pozwoleń i decyzji administracyjnych. Rozmowy z potencjalnymi najemcami trwają, a duże zainteresowanie ze strony wiodących marek utwierdza nas w przekonaniu o silnym potencjale handlowym Kłodzka. Z uwagi na ograniczoną powierzchnię rozbudowy, zależy nam, żeby finalny miks najemców był komplementarny i w pełni odpowiadał na potrzeby klientów. Otwarcie nowej części planowane jest na 2025 rok – komentuje Daria Górniak, Leasing & Asset Management Director w Falcon Investment Management.

PH Kłodzko został otwarty w marcu 2024 roku. Obiekt liczy 7 tys. mkw. powierzchni, na której funkcjonują takie marki, jak: Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay oraz zlokalizowany w bezpośrednim sąsiedztwie – market budowlany Castorama.